Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilken bookmaker har den bedste app? Er det bedre at bruge hjemmesiden?
Der er lige nu EM i basketball for mænd, og jeg vil gerne satse på de kampe, hvor Tyskland spiller, for jeg synes, de har de største chancer for at vinde i år. Hvem har den bedste app, og hvor kan man downloade den? Er det bedre at satse på hjemmesiden?
Reply
Tror du det, fordi de vandt sidste år? Efter min mening viser det serbiske landshold i øjeblikket bedre resultater end Tyskland, så hvis disse to hold mødes i finalen, vil jeg satse på Serbien. For et halvt år siden registrerede jeg mig på mostbet https://mostbet-dk.net/ , og jeg synes, at denne hjemmeside har de højeste odds blandt de bookmakere, der er tilgængelige i Danmark. Den eneste ulempe er, at der ikke er en dansk version af appen, men du kan oversætte siden til dansk i browseren. Ved du, hvordan man gør det? Jeg downloadede deres app fra hjemmesiden, fordi den ikke er tilgængelig på Google Play. Det er mere praktisk for mig at bruge appen, fordi jeg ikke behøver at indtaste login og adgangskode hver gang, og de sender mig ofte push-beskeder med ekstra bonusser.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)